ΕΚΔΟΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑΣ -ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΕΡΙ ΜΗ ΟΦΕΙΛΗΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ
Για την έκδοση δημοτικής ενημερότητας ή βεβαίωσης περί μη οφειλής μπορείτε να
υποβάλλεται την αίτησή σας στα mail των παρακάτω υπαλλήλων της Ταμειακής Υπηρεσίας
του Δήμου μας:

Κυριάκης Λουκάς, 2744 360 154, kiriakis@loutraki.gr

, ,

Μετά την υποβολή της αίτησης και τον έλεγχο της καρτέλας σας, η υπηρεσία θα
προχωρήσει στην έκδοση της δημοτικής ενημερότητας ή της βεβαίωσης, η οποία θα
αποσταλεί σαν απάντηση στο mail στο οποίο μας έχετε στείλει την αίτησή σας καθώς και
πρωτότυπα στην διεύθυνση που θα μας δηλώσετε στην αίτησή σας.

 

δικαιολογητικά:
ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΑΚΙΝΗΤΑ

  1. Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση περί έκδοσης βεβαίωσης μη οφειλής ΤΑΠ
  2.  Πρόσφατος λογαριασμός ΔΕΗ.
  3.  Συμβολαιογραφική πράξη ακινήτου ή βεβαίωση περαίωσης μηχανικού Ν.4178/13 ή Ν.4495/2017.
  4.  Σε περίπτωση κοινού αριθμού παροχής απαιτείται πίνακας κατανομής τετραγωνικών μέτρων .

ΓΙΑ ΜΗ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΑΚΙΝΗΤΑ (κτίσματα – οικόπεδα)

  1. Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση περί έκδοσης βεβαίωσης μη οφειλής ΤΑΠ
  2. Συμβολαιογραφική πράξη ακινήτου ή βεβαίωση περαίωσης μηχανικού Ν.4178/13 ή Ν.4495/2017.
  3. Υπεύθυνη δήλωση ιδιοκτήτη ακινήτου στερούμενου ηλεκτρικής ενέργειας, όπου να αναφέρεται ότι το ακίνητο είναι μη ηλεκτροδοτούμενο και μη χρησιμοποιούμενο.
  4. Σε περίπτωση διακοπής ηλεκτροδότησης θα πρέπει να προσκομίζεται στην υπηρεσία βεβαίωση διακοπής ηλεκτροδότησης από ΔΕΗ ή Πάροχο και το Ε2 της φορολογικής δήλωσης του ιδιοκτήτη για τα αντίστοιχα έτη που το εν λόγω ακίνητο είναι κενό.

Η αίτηση συμπληρώνεται από τον ιδιοκτήτη του ακινήτου και αφού ελεγχθούν τα στοιχεία ακολουθεί η διαδικασία Διεξαγωγής Ελέγχου Ακινήτου ώστε η αίτηση να πρωτοκολληθεί και να εκδοθεί η Βεβαίωση η οποία δύναται να χορηγηθεί εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών.

Κατόπιν εγκύρου εξουσιοδότησης ή πληρεξουσίου η αίτηση μπορεί να υποβληθεί και από τρίτο πρόσωπο.

ΑΝ ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ (Λουτράκι,Περαχώρα Πίσσια) η αποστολή των δικαιολογητικών δύναται να πραγματοποιηθεί σε μορφή τηλεομοιοτυπίας (FAX 2744064744) ή σε ηλεκτρονική μορφή και στα παρακάτω mail :

 

Σιώκου Νερατζούλα, 2744 360 144, siokou@loutraki.gr

Παντελέου Γεωργία, 2744 360 134, gpanteleou@loutraki.gr


nerantzoula.siokou@loutraki.gr
georgia.panteleou@loutraki.gr
e-protokollo@loutraki.gr

ΑΝ ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΙΣΘΜΙΑΣ
Η όλη διαδικασία διεκπεραιώνεται από το Δημοτικό Κατάστημα στα Ίσθμια (πίσω από το γήπεδο της Ισθμίας πριν την βυθιζόμενη γέφυρα)
Τηλέφωνο επικοινωνίας 2741037211 (Γκούμα Μαρία,Ρουστέμη Πηγή)

ΑΝ ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ
Η όλη διαδικασία διεκπεραιώνεται από το Δημαρχείο στους Αγίους Θεοδώρους (ΠΕΟΑΚ Άγιοι Θεόδωροι)

Ανδρέου Αικατερίνη, 2741 360 419, andreou@loutraki.gr


Τηλέφωνο επικοινωνίας 2741360-400,416 (Στουραϊτη Κατερίνα) FAX 2741068232

Αν λάβατε ειδοποιητήριο με οφειλή προς τον Δήμο, μπορείτε να  την εξοφλήσετε μέσω e-banking στην τράπεζα EUROBANK, με κατάθεση της οφειλής σας  στον αριθ. 0026.0195.93.0200101570 με IBAN                                                    GR 5102601950000930200101570 και δικαιούχο τον δήμο μας

 Σας παρακαλούμε να προσέξετε τα εξής σημεία:

 

  1. Κατά τη διαδικασία της μεταφοράς των χρημάτων από τον δικό σας λογαριασμό στον λογαριασμό του Δήμου, στη θέση όπου μπορείτε να πληκτρολογήσετε μήνυμα προς τον Δήμο πληκτρολογείστε το όνομα του οφειλέτη, όπως αυτό αναγράφεται στο ειδοποιητήριο του Δήμου, και το είδος της οφειλής π.χ τέλος νεκροταφείου, πρόστιμο ΚΟΚ, δόση από πράξη αναλογισμού, ΤΑΠ, πρόστιμο αυθαιρέτου κ.λ.π. (στο ειδοποιητήριο του Δήμου και στη θέση `Αιτιολογία` αναγράφεται αναλυτικά το είδος οφειλής).

Η  παραπάνω ενέργεια είναι απαραίτητη, ιδίως αν  το όνομα του λογαριασμού από τον οποίον μεταφέρετε τα χρήματα δεν συμπίπτει με το όνομα του οφειλέτη

  1. Προσέξτε την ημερομηνία λήξης του ειδοποιητηρίου γιατί την επομένη της λήξης η οφειλή επιβαρύνεται με προσαυξήσεις. Μπορείτε και πάλι να την εξοφλήσετε μέσω e-banking, τηλεφωνείστε, όμως, στα τηλέφωνα επικοινωνίας που σας δίνουμε παρακάτω για να μάθετε την προσαυξημένη οφειλή.
  2. Σε περίπτωση που δεν μεταφέρετε προς τον λογαριασμό του Δήμου  το ακριβές ποσό της οφειλής και στο βαθμό που η Υπηρεσία μπορεί να ταυτοποιήσει τον οφειλέτη, δηλαδή έχετε πληκτρολογήσει σωστά από το ειδοποιητήριο το όνομα του οφειλέτη και το είδος οφειλής, θα ξεχρεωθεί η παλιότερη οφειλή ως το ύψος της κατάθεσης. Δηλαδή θα αφαιρεθεί από την συνολική οφειλή σας το ποσό που μεταφέρατε και θα μείνει σαν υπόλοιπο η διαφορά, η οποία  θα επιβαρύνεται με τις νόμιμες προσαυξήσεις για όσο χρόνο παραμένει ανεξόφλητη

 

ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΙΔΟΠΟΙΗΤΗΡΙΟ

Η Ταμειακή Υπηρεσία παρακολουθεί τις καταθέσεις και θα σας αποστείλει, μέσω ταχυδρομείου και στη Δ/νση που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο, την απόδειξη εξόφλησης. Αν επιθυμείτε να τη λάβετε σε άλλη Δ/νση από αυτήν του ειδοποιητηρίου, τηλεφωνείστε στα τηλέφωνα επικοινωνίας που σας δίνουμε.

Αν το όνομα  ή η Δ/νση του οφειλέτη έχουν αποτυπωθεί με λάθος τρόπο στο ειδοποιητήριο, πριν μεταφέρετε χρήματα τηλεφωνείστε στα τηλέφωνα επικοινωνίας.

ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ : 2744360-154,155, 156

Απαιτούμενα δικαιολογητικά:

  1. Έντυπο του προστίμου
  2. Πλήρη στοιχεία του παραβάτη (ονοματεπώνυμο ,ΑΦΜ, Δ/νση κατοικίας, Ταχυδρομικός Κώδικας)