Πληρωμές Βεβαιωμένων Οφειλών μέσω e-banking

Πληρωμές Βεβαιωμένων Οφειλών μέσω e-banking

Τα ειδοποιητήρια με οφειλές προς το Δήμο ανήκουν σε δύο κατηγορίες. Αυτά που έχουν Κωδικό πληρωμής μέσω DIAS τα οποία και εξοφλούνται με την χρήση του κωδικού αυτού και τα ειδοποιητήρια με την ένδειξη `Προηγούμενες Οφειλές ` τα οποία  μπορείτε να   εξοφλήσετε μέσω e-banking στην τράπεζα EUROBANK, με κατάθεση της οφειλής σας  στον αριθ. 0026.0195.93.0200101570 με IBAN                                                    GR 5102601950000930200101570 και δικαιούχο τον δήμο μας

 Σας παρακαλούμε να προσέξετε τα εξής σημεία:

 

  1. Κατά τη διαδικασία της μεταφοράς των χρημάτων από τον δικό σας λογαριασμό στον λογαριασμό του Δήμου, στη θέση όπου μπορείτε να πληκτρολογήσετε μήνυμα προς τον Δήμο πληκτρολογείστε το όνομα του οφειλέτη, όπως αυτό αναγράφεται στο ειδοποιητήριο του Δήμου, και το είδος της οφειλής π.χ τέλος νεκροταφείου, πρόστιμο ΚΟΚ, δόση από πράξη αναλογισμού, ΤΑΠ, πρόστιμο αυθαιρέτου κ.λ.π. (στο ειδοποιητήριο του Δήμου και στη θέση `Αιτιολογία` αναγράφεται αναλυτικά το είδος οφειλής).

Η  παραπάνω ενέργεια είναι απαραίτητη, ιδίως αν  το όνομα του λογαριασμού από τον οποίον μεταφέρετε τα χρήματα δεν συμπίπτει με το όνομα του οφειλέτη

  1. Προσέξτε την ημερομηνία λήξης του ειδοποιητηρίου γιατί την επομένη της λήξης, η οφειλή επιβαρύνεται με προσαυξήσεις. Μπορείτε και πάλι να την εξοφλήσετε μέσω e-banking, τηλεφωνείστε, όμως, στα τηλέφωνα επικοινωνίας που σας δίνουμε παρακάτω για να μάθετε την προσαυξημένη οφειλή.
  2. Σε περίπτωση που δεν μεταφέρετε προς τον λογαριασμό του Δήμου  το ακριβές ποσό της οφειλής και στο βαθμό που η Υπηρεσία μπορεί να ταυτοποιήσει τον οφειλέτη, δηλαδή έχετε πληκτρολογήσει σωστά από το ειδοποιητήριο το όνομα του οφειλέτη και το είδος οφειλής, θα ξεχρεωθεί η παλιότερη οφειλή ως το ύψος της κατάθεσης. Δηλαδή, θα αφαιρεθεί από την συνολική οφειλή σας το ποσό που μεταφέρατε και θα μείνει σαν υπόλοιπο η διαφορά, η οποία  θα επιβαρύνεται με τις νόμιμες προσαυξήσεις για όσο χρόνο παραμένει ανεξόφλητη

 

ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΗ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΙΔΟΠΟΙΗΤΗΡΙΟ 

Η Ταμειακή Υπηρεσία παρακολουθεί τις καταθέσεις και θα σας αποστείλει, μέσω ταχυδρομείου και στη Δ/νση που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο, την απόδειξη εξόφλησης. Αν επιθυμείτε να τη λάβετε σε άλλη Δ/νση από αυτήν του ειδοποιητηρίου, τηλεφωνείστε στα τηλέφωνα επικοινωνίας που σας δίνουμε.

Αν το όνομα  ή η Δ/νση του οφειλέτη έχουν αποτυπωθεί με λάθος τρόπο στο ειδοποιητήριο, πριν μεταφέρετε χρήματα τηλεφωνείστε στα τηλέφωνα επικοινωνίας.

ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ : 2744360-154,155, 156

Κατηγορίες :, , Τμήμα Εσόδων Περιουσίας και Ταμείου
2020-08-30T17:48:34+00:00 Μάρτιος 22nd, 2018|
Back