Απόφαση Οικονομικής Επιτροπής 132/2018

Αριθμός Απόφασης/Έτος:
132/2018
Πολιτικό όργανο:
Ημερομηνία ανάρτησης:
2018-07-06 09:32
Ηλεκτρονικό αρχείο:
Θέμα:

Έγκριση δαπάνης – διάθεση πίστωσης δημοτικού προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2018 για την εκτέλεση των:
α) υπηρεσίας τεχνικής υποστήριξης πληροφοριακού συστήματος μηχανογραφικών εφαρμογών πληροφορικής Δήμου (Κ.Α. 10-6263.001),
β) προμήθειας ανταλλακτικών για την συντήρηση λοιπού εξοπλισμού
(Κ.Α. 10-6673.002),
γ) υπηρεσίας συντήρησης μηχανής αυτόματης εμφακέλωσης – διεκ-
περαίωσης ταχυδρομικών αντικειμένων (Κ.Α. 10-6265.009).

Περίληψη:

Α π ο φ α σ ί ζ ε ι       Ο μ ό φ ω ν α

 

Α. Εγκρίνει την δαπάνη και διαθέτει (ψηφίζει) πίστωση σε βάρος του Κ.Α. 10-6266.004 του σκέλους των εξόδων δημοτικού προϋπολογισμού τρέχοντος έτους, για την παροχή υπηρεσιών για τη συντήρηση Μηχανογραφικών Εφαρμογών (15.01 μισθοδοσία ΟΤΑ βασικό / αναδρομικά, 115.04 σύνδεση μισθοδοσίας – οικονομικής ΟΤΑ, 15.05 Ενιαία Αρχή Πληρωμών, 15.20 γραφείο προσωπικού, 20.01 λογιστήριο, 20.02 ταμειακή κ.λ.π.), με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία των Υπηρεσιών του Δήμου μας, συνολικού ποσού #19.964,00# €, σύμφωνα με την υπ΄ αριθ. 10039/21-06-2018  Τεχνική έκθεση – προϋπολογιστικό πίνακα του Γραφείο Προμηθειών της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου μας.

Β. Εγκρίνει την δαπάνη και διαθέτει (ψηφίζει) πίστωση σε βάρος του Κ.Α. 10-6673.002 του σκέλους των εξόδων δημοτικού προϋπολογισμού τρέχοντος έτους, για την προμήθεια μελανιού – toner για εκτυπωτικό μηχάνημα του Δήμου, συνολικού ποσού   #168,45# €, σύμφωνα με την υπ΄ αριθ. 9947/20-06-2018 Τεχνική Έκθεση – προϋπολογιστικό πίνακα του Γραφείο Προμηθειών της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου μας.

Γ. Εγκρίνει την δαπάνη και διαθέτει (ψηφίζει) πίστωση σε βάρος του Κ.Α. 10-6265.009 του σκέλους των εξόδων δημοτικού προϋπολογισμού τρέχοντος έτους, για την εκτέλεση της υπηρεσίας συντήρησης μηχανής αυτόματης εμφακέλωσης – αποπεράτωσης και διεκπεραίωσης ταχυδρομικών αντικειμένων, για τις ανάγκες της Υπηρεσίας Εσόδων του Δήμου, συνολικού ποσού #458,80# €, σύμφωνα με το από 11-06-2018 υπηρεσιακό έγγραφο της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου μας.

Δ. Εξουσιοδοτεί τον Πρόεδρο της Επιτροπής – Δήμαρχο να υπογράψει τις σχετικές Αποφάσεις Ανάληψης Υποχρέωσης που θα εκδοθούν σύμφωνα με τα ανωτέρω.

2018-07-06T09:32:39+00:00 Ιούλιος 6th, 2018|
Επιστροφή